CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 11, 2011

rindu !







'bila kita ingat kat orang,

orang akan ingat kat kita..'






betul ke seperti apa yg dikata ? aku amat berharap 'mereka-mereka' di sana xlupakan aku..even aku ni bukan la sesiapa,atleast ingat la aku yg pernah hadir dalam hidup 'mereka'...yg pernah menjadi sebahagian dalam hidup 'mereka'..





hopefully,'mereka' akan ingat aku sama macam aku ingat 'mereka'...insya-allah !! amin...





yg kat atas tu,intro je..hehe.sebenarnye nak st0ry pasal RINDU..




series,aku rindu gile sampai nak tergolek kat member-member aku..tak tau la kenapa,berpisah kali ni terlebih tacing suda..huhuhu..maybe sebab dah tau yg pasni memang susah nk jumpe..ye la,jauh kan..masing-masing duduk jauh,sibuk dgn hal masing-masing..paling RINDU nak lepak sambil story2 ngan diorang..especially nak 'slowtalk' ngan 'partner bed' aku...








babe,i really miss u like crazy la..huuuu..makan ramai2 sambil bercerita pasal isu semasa..waaa ! aku rase mesti susah nak jumpe member yg mcm korang..aku bersyukur sgt2 sebab dipertemukan dgn korang..thanks to all my dear friends ! :)





can't wait la to see...this 23rd may,insya-allah..














my 'partner bed' & org yg selalu dgr 'cite2' aku..hehe.miss u la babe ! (cdah)



No comments:

Post a Comment