CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 24, 2011

JALAN-JALAN CARI MAKAN !!


assalamualaikum ! :)


halluu peeps..how's ur day ? hopefully baik-baik saje..hari ni,adalah hari yg normal.bngun pagi,menolong bonda terchenta mengemas rumah.. <=== yeke ? hahaha..after that,menonton cerita korea..makan..bla,bla,bla....

sejak duduk kat rumah ni,aku asyik pikir pasal makan,makan dan makan ! banyak sgt yg aku nak makan,sampai my dad pun pening nak layan ! haha..one of the 'makanan' yg terdapat dlm list aku ialah........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


cendol !! weee... :) kat Batu Pahat,cendol ni memang femes ! sebut je Halim cendol,mesti semua org tau..sedap woo...huhu.sekali makan,mesti teringat la ! ni cendol yg 1st round !



penat menunggu...ramai org wei..huhu.tapi ape boleh buat kan,nak makan sgt kene la tunggu ! tapi tak pe..sebab kat sini ade 'nice view'..haha. <=== nak tau tak ape die ??


abg yg jual cendol ni,hensem ! hahaha..muka tak exposed ye..biarlah rahsia..teheeeee :)





yg ni cendol 2nd round..aku order dua mangkuk ! hahaha..tak cukup la satu..waktu nak order lagi satu mangkuk,abg tu dok senyum2..segan la jugak ! huhu..tapi,ada aku kesah ?? yg penting,cendol tu memang sedap oke !




finally,ni la dia muka org eksaited sebab dapat makan cendol ! sgt puas hati..tenkiu en. Yahya sebab belanja saya ! hahaha..tak cukup satu,dua aku balun ! weeee...


kalau korang tetiba tercampak kat Batu Pahat ni,boleh la cuba try test cendol yg sedap nih..terbaik la ! series sedap..aku tak tipu..hahaha..




notasuka : hari yg bahagia sebab dpt makan cendol ! <=== tak boleh blah betul la..haha,ade aku kesah ???? teehheeee... ;)



No comments:

Post a Comment