CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 3, 2011

kekeliruan...


terlalu banyak persoalan yg melanda diri disaat dan ketika ini...

  1. adakah semua yg berlaku diSEBABkan saya seorang ?
  2. saya seorang yg menyusahkan anda kah ?
  3. pada anda,saya ni terlalu meminta simpati ke ?
  4. perlukah anda bersikap demikian terhadap saya ?
  5. saya nak sangat tahu,perlukah anda 'buat muka' bila dgn saya ?
  6. ape lagi yg anda nak saya buat,supaya anda puas hati ?




saya tak meminta SIMPATI atau BELAS KASIHAN dari sape-sape pun ! ape pun yg saya nak buat,adalah HAK saya ! tidak perlu lah anda fikir & bertanya KENAPA ! kalau xsuka,xperlu ambik tahu..ignore it..saya xsusahkan sape-sape pun...




notahati : so tired la with this situation !






No comments:

Post a Comment