CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 1, 2011

Terima Kasih !

alloha.. :)

hye peeps ! exam habis suda..alhamdulillah,semua berjalan dengan lancar..terima kasih Ya Allah..that's mean,mase untk aku dan sahabat-sahabat ku bersama hampir tiba ke penghujungnya..huhu.selamat tinggal kuantan ! hello batu pahat !! :)

sedar tak sedar,dah 3 tahun aku kat kuantan ni..banyak sgt perkara yg berlaku dlm hidup yg mematangkan aku..dari aku xpandai survive sendiri,and n0w i can !! sgt bangga disitu..hehehe.ni semua sebab kawan-kawan aku yg super awesome ! diorang ni la yg banyak bantu aku..sgt2 bersyukur..alhamdulillah ! kamsahamnida chingu ! :)

banyak lagi cerita menarik pasal kawan-kawan aku yg awesome ni,next entry la ye..kali ni nak story pasal :
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kitaorg lepak kt TC (teluk chempedak)... :)
menghabiskan masa bersama..let's pic do talk !



ayun & me ! tumpang bergambar je,xbeli pn ! lalala ~




kak gee,ayu,cah,mama & waly ! :)




makan time ! tapau KFC & McD,pastu mkn tepi pntai.. :)



holla !! :)




luv this !! :)




shopping time !! yeay !



??? hehe..



best sgt mlm ni..semua happy,ketawa..tp terkilan sikit sebab ada dua orang xdapat join..biebie & ana..masing2 sibuk,ada hal..maybe next time,kite dpt kumpul semua kn ?? insya-allah ! :)
and one more thing,kitaorg xsempat nk ambik group photo !! sungguh kecewa disitu.. =.='

to all my dear friends,thank tou so much for everything ! sy sgt bersyukur dikurniakan sahabat seperti korang.. :)





sekian,terima kasih !! notacinta : luv u friends !!

No comments:

Post a Comment