CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 11, 2011

gadis & bola sepak




assalamualaikum and hello ! :)

hye guys. sihatkah anda ? kalau tak sihat, silalah bawak diri anda ke klinik berhampiran. jaga kesihatan tu kan penting. kalau badan kita sihat, barulah kite boleh menjalani ibadah puasa dengan tenang. ye dop ? :D




bola sepak

biasanya sukan bola sepak ni, kaum lelaki je yg minat kan ? yg sanggup berjaga malam-malam buta sebab nk tengok match kelab ni vs kelab tu. tapi, ade jugak lelaki yg tak minat bola ni. tak menarik katanya tengok orang ramai-ramai kejar sebijik bola. boleh macam tu ? muahaha. ikut kau la ! and semua orang tahu yg kaum perempuan ni, tak ramai yg minat sukan ni. kenapa ? kau jangan tanya aku. sebab aku SANGAT minat dengan sukan ni. ;)


waktu mula-mula aku layan bola ni time world cup. best woh.. time tu aku join adik, abang, ayah, atuk, pak cik aku. lepas tu, aku start addict ! <-- seram tak ? muahaha. habis world cup, aku buat research pasal kelab pulak. aku start follow kelab ni :




masa zaman sekolah, minat aku ni tak de terserlah sangat sebab member-member aku tak de yg layan bola. boring sungguh ! huhu. but, bile aku sambung belajar nasib aku baik sebab aku dapat member yg sama minat dengan aku. kebetulan, diorang pun suka Man Utd. fuhh, terbaekk la korang !


pernah sekali tu, kitaorang 'fly' dari hostel. <-- berani mati nih. dah la time tu baru 1st sem. cari pasal betul ! hahaha. nak tengok match penting punya pasal, sanggup tuh. kitaorang kena overnite sebab match tu pukul 3 pagi. pintu hostel tutup pukul 11 malam. after 11pm mane boleh keluar dah. tak de pilihan lain, tu je jalan yg ade. (maap ye warden, terpaksa bohong sunat) hehehe.


cite last sem pulak, kitaorg gaduh dengan warden sebab dia tak bagi kitaorg nk tengok final world cup ! nasib kitaorg tak baik sebab time tu, warden wanita yg jaga malam. beria-ia ni dia tak bagi tengok. kitaorg call pemilik bangunan hostel tuh, suruh dia setelkan hal warden ni. dasyat kan ? muahaha. ape hal entah warden tu, tetibe je nak cari pasal dengan kitaorg. kejam betul. tau tak WC tu 4 tahun sekali ? aishh =.='




korang tau tak ape yg best sangat kalau tengok bola kat mapley a.k.a mamak atau kat kedai-kedai yg ade scrint yg besar tuh ? bile bola masuk ke gawang gol, dan kami akan menjerit gooooaaaallll !! sekuat hati, tu la moment terindah ! hahaha. lagi satu, bile tengok macam nak gol tapi bola tersasar. kami akan menjerit aaahhhhhh !! syok sangat. *tetiba rindu kat member aku*





ni feveret player aku. yg lain ade jugak yg aku minat. kira ni paling-paling suka laa.


tulis surat kebenaran sebab nak tengok bola ni pun kitaorg penah buat. siap signature lagi uuoolls. hahaha. bet dengan member-member yg anti-Man Utd pon aku pernah jugak. and aku selalunya bernasib baik sebab MU menang. layan match dengan pakcik-pakcik kat warung pun jadik. muahaha. series, pakcik tu kelakar woh. siap kecek ganu, kelate. habes belaka keluar. memang best la ! :)


dan disebabkan minat aku ni jugak la aku pernah di-reject dengan sorang mamat nih. kecewa ?? tak pon, lantak kau la. aku pon tak paham kenapa kau tak boleh terima minat aku nih. ade effect ke kat kau kalau aku suka bola ? sadis sungguh la..


anda ada minat yg lain dari kebiasaan ? boleh la share. kadang-kadang rasa seronok jugak kalau ada minat yg lain dari yg lain nih kan ? ;)



-thank you for reading this entry!-




No comments:

Post a Comment