CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

Sepetang bersama...




assalamualaikum...


holla ! setelah-agak-sekian lame tidak mengepos entry,kini aku kembali..hehe.semua jadi huru hara sebab otak aku gagal berfungsi dgn baik..huh ! =.='


petang tadi aku keluar dgn my mom & dad...jalan2 kat pekan parit sulong yg rare tuh ! hehehe..actually,aku teringin sgt nk mkn satay..so,aku pun paksa la mak aku belanja ! haha..mak aku pun dlm keadaan-tak rela-terpaksa la belanja aku mkn..thanks mom ! luv u la...weeeeee ~~~~





aku teringin nk mkn satay,tp tak tahan tgok roti canai ni..so,aku order jugak..haha





ni la die satay yg awesome tuh ! :)



neslo ais..terbaik ar ! sedap oke...ni air aku..




kuah kacang yg best..~



sila la terliur....sekian terima kasih !! teheeeee.... :)



best tak ? best tak ? hehehe...makan sambil santai with my parents adalah masa yg sgt best bagi aku..i luv u mom & dad ! <--- jiwang plak ! hahahaha...


notacinta : hargailah lbu bapa bapa anda...jgn sampai terlambat ! :)

No comments:

Post a Comment