CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 11, 2012

surat CINTA





Dear Babe,

masih ingat waktu mula-mula kita ter-jumpa semula ? mungkin moment itu bukan satu 'kenangan yg manis macam gula-gula' untuk kau, tapi aku masih ingat sampai sekarang. aku sangat senang dengan kehadiran kau dalam hidup aku. ya, kita kawan. tapi aku memang suka kau dah lama. itu hakikat. lepas tu, kita rapat. *bahagia*


kau nak tahu kenapa aku suka kau ? sebab, kau LAIN. kau tak sama dengan 'mereka' yg pernah hadir dalam hidup aku dengan status sebagai kawan-luar-biasa. ingat lagi masa first time kita 'date' ? waktu tu, aku rasa macam jantung aku nak tercabut ! punya lah gelabah. aku pakai baju kurung, hanya sebab kau pernah bagitau yg kau suka perempuan pakai baju kurung. *fuhh, tak pernah lagi aku keluar jumpa kawan-luar-biasa pakai baju kurung* ini bukti kau istimewa bagi aku. sweet tak ? :)


Dear Babe,

kau nak tahu ? bila aku sangat perlukan seseorang untuk ada masa aku sedih, aku ingat kau. walaupun kau cakap benda yg mengarut, tapi aku suka nak dengar. kau buat lawak yg tak kelakar langsung, tapi aku suka je nak buat-buat gelak. kalau kau 'hilang' tiba-tiba, aku rasa macam tak boleh nak bernafas dengan tenang. kenapa ?


tolong jangan pergi. aku tak boleh kalau kau tiada. ingat, walau dengan status apa sekali pun kau kena ada untuk aku. mengarut dan melampau. betul, tapi itu yg aku rasa. maaf kalau aku susahkan kau dengan permintaan tak masuk akal ni. kisah kita mungkin tak menarik untuk dicerita. tapi, bagi aku kau kisah yg 'manis' dalam salah satu bab kamus hidup insan yg bernama Siti Aisyah Yahya. terima kasih !


Dear Babe,

andai 'bahagia' itu bukan untuk kita, aku redha. kalau ia betul untuk kita, aku terima dengan lapang dada. walau apa juga dugaan yg datang dalam hidup, kau kena kuat. insya-Allah,aku akan cuba untuk ada waktu kau perlukan. aku sentiasa mendoakan kau dapat jalani hari-hari mendatang dengan tenang. jangan sia-sia kan masa yg ada ni. jadi budak baik, ok ? aku sayang kau sangat.. :)



with love,

your babe




thank you for reading this entry !





No comments:

Post a Comment