CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 1, 2012

Tuhan Berikanlah Aku Cinta




walau aku senyum bukan bererti
aku selalu bahagia dalam hari-hari ku
seperti ada yg tiada
dalam hati ini..jiwa terasa hampa

 aku bertemu sang Adam 
di simpang hidup ku
mungkin ada cerita cinta
namun seringkali cerita cinta ini di uji
dan terus di uji...

Tuhan berikanlah aku cinta
untuk temani aku dalam sepi
tangkap aku dalam terangmu
biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
aku juga punya rasa seperti mereka
yg ingin mengasihi dan dikasihi

kirim kan restu dan halalMU
Tuhan beri aku CINTA...



aku terima setiap ketentuanMU dengan redha, insyaAllah
berikan aku secebis kekuatan serta ketenangan agar aku dapat melalui hari-hariku tanpa sesal
sesungguhnya, hanya KAU yg Maha Mengetahui 
rahsia disebalik
setiap kejadian itu berlaku
menanti dengan penuh sabar
agar KEBAHAGIAN itu akan menjelma jua
amin...




No comments:

Post a Comment