CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 20, 2012

Hujung Minggu Yang GILA !



assalamualaikum,


di pagi yg hening lagi sejuk. sedang semua room mate ku dibuai mimpi indah, member hantar mesej : Jom kita pergi breakfast kat KFC nak ? oh, Puan Amnah. tahukah bahawa hari minggu merupakan waktu yg paling berkualiti untuk tidur bagi manusia seperti aku ? huhu. demi tidak menghampakan sahabat, aku gagahkan diri jua. lalu Aku, MiraNadia dan PuanAmnah menapak la pergi ke KFC Seksyen 7.



Thank You la yee PuanAmnah. ni breakfast paling 'bermakna' sepanjang aku duduk ShahAlam ni.
Bangun pagi di waktu cuti hanya untuk ini. haha. :)



Lepas breakfast, tiba-tiba datang idea merepek plus gila oleh Aku : Jom pergi tengok wayang. nak sangat tengok cerita ChowKit (sebab BetoKusyairy). haha. dan paling best sekali, MiraNadia & PuanAmnah menyokong idea gila aku tu. kami pun gerak la cari cab and terus ke Bukit Raja. tiba-tiba je kan Aku nih ? 




    sedih, sedih, sedih. sebab kat sini takde cerita ChowKit !
baru nak lepas rindu tengok BetoKusyairy. last-last pilih cerita Safe.



jenjalan pergi kedai buku Popular. hebat kan, cari buku masakan, menjahit.
bajett wanita sejati. haha. PuanAmnah je punn yg beli buku tu. sedeh dgn diri sendiri !



lepas tengok wayang, pergi makan-makan lagi. yeay ! ;) 




'Nasi Puaka'
biasa je rasa dia. tak sedap mana punn.
                                                             


'shopping ! let's have a wonderful time together'
sweet sangatt la konon ?? haha. :D



dah siap makan, terus laju-laju cabut pergi DATC sebab nak tengok member konvo. gila rushing. sebab dah lambat. tu la, sape suruh jalan tak hengat dunia ! huhu. 





Tahniah Bulat !!
amboi, kemain lebau senyum kau yee. hehe. best gila feeling konvo ! :)




tak tahu nak bagi caption apa dah. tengok jela gambar nih. haha.




tadaaa ! eh, sape yg konvo ni ?
aku memang suka menyibuk. haha. nak jugak, nak jugak.
dangg !! lempang diri sendirik laju-laju. =.='



yeah. hari ni memang hujung minggu yg sangat gilaa. haha. tapi, seronok sebab dapat keluar dengan MiraNadia & PuanAmnah. tak rancang pun nak tengok wayang bagai. tau-tau terlepas pergi Bukit Raja. assignment ke mana, study pun entah ke mana ! cuti betul kau yee Jemah. haha. :D

k,bai !


ThankYou for reading ! :)






2 comments:

  1. jawa sejati mek oi...buku masakn jawa dibaca nye..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wanita sejati jemah oii !
      haha. jgn main2 k. jawa kau. kelass ! :P

      Delete