CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 24, 2011

how can i describe about my feeling..?



assalamualaikum.



"Ya Allah, berikanlah hambaMU ini secebis kekuatan dan kesabaran agar aku dapat melalui hari-hari mendatang dengan tenang."


maaf sebab terasa sangat lama tak jenguk blog ni. banyak sangat kerja yang perlu aku selesaikan. kadang tu, sampai satu tahap aku menangis sebab terlalu penat dan rasa macam nak give up. can you imagine it ? =.='


my bad habit : bila aku rasa down, aku akan ingat rumah dan rasa nak balik. banyak kali aku buat perangai macam tu waktu aku kat kuantan dulu. mak ayah aku sampai tak boleh nak kata apa. pernah dengar orang kata :

"Tiada tempat yang lebih baik melainkan rumah kita sendiri".

yes, bagi aku that phrase sangat-sangat betul. bila aku rasa tak tenteram, jiwa kacau and all that kind of feeling aku mesti akan teringat rumah.




*sangat rindu rumah*
kan bagus kalau aku boleh balik sekarang ni..~


nampak macam tak matured kan ? rindu rumah la, nak balik la, bla, bla, bla... but, itulah aku ! even dah tua-tua ni pun masih lagi tak boleh nak 'hapuskan' bad habit ni. i can't !




entah kenapa, lately ni aku rasa macam lonely sangat. i do have friends. diorang sangat baik dan sporting. tapi, aku rasa macam ada something missing. i don't know what it is. maybe, aku perlukan 'someone' untuk aku bercerita and be 'my listener'. tapi, aku tak tahu siapa 'orang tu'. aku tak nak susahkan hati mak aku. dia sangat sensitive. nanti dia yang terlebih risau. =.='


cry. that's the only solution for me at this time. selain dari meminta dari DIA agar dikurniakan kesabaran. sangat rindu mak sekarang ni. nak sangat balik, but my schedule for this week sangat penuh dengan aktiviti yang WAJIB hadir.noktah.




*acha rindu mak la..*
rindu nak 'gaduh' dengan mak.. =.='


sangat berharap aku dapat lalui semuanya dengan tenang dan sabar. yup ! kesabaran yang tinggi sangat dituntut dan harus ada pada aku sekarang ni. do pray for me ya ? insya-Allah, semoga semuanya dipermudahkan. amin.


fakta : blog ini ditulis berserta dengan air mata yang tak henti-henti mengalir. can you imagine how my feeling rite now ??


take care and thank you for reading this entry !




No comments:

Post a Comment