CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 1, 2011

...






11:57pm. masih lagi menghadap kertas-kertas soalan personal finance sebab esok ada test. walaupun rasa sgt malas nak hafal tax exemption ni semua. fine. kalau malas nak study, baik berhenti belajar. ouh, tibe-tibe sedih dgn diri sendiri. =.='


berhenti kejap. konon-konon take five la. bukak mukabuku. entah kenapa, tangan gatal nak bukak history chat someone ni. dan rasa sedih. noktah. kenapa ? kalau kau tak suka kawan dgn aku, perlu ke kau bercerita dgn orang lain ? macam tak percaya pun ada. hati manusia ni memang susah nak diduga kan ? really need someone rite now. tapi, siapa ? noktah.


maaf kalau aku bukan lah seorang kawan atau sahabat yg baik untuk kau. kenapa benda-benda macam ni selalu berlaku kat aku ? i'm trying to avoid it. sebab aku rasa kita dah cukup matang dan macam tak masuk akal nak terasa sebab itu dan ini. fine. itu hak kau kan. ikut suka kau lah.


bersabar lah selagi termampu. refresh balik apa tujuan utama aku ke sini. nampak memang poyo. tapi itu hakikat. biar masa yg menentukan semua. ALLAH maha mengetahui apa yg terbaik untukku. insyaALLAH. noktah.



thank you !






No comments:

Post a Comment