CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 25, 2011

warkah terakhirku...



assalamualaikum,







21 Oct 2011 : saya balik kampung. tak sabar rasanya nak dengar suara awak azan & mengaji bila tiba waktu solat. tapi, setiap kali masuk waktu solat bukan awak yg azan. saya cuba fikir positive, mungkin awak ada urusan lain. mak saya pun kata macam tu. ok, saya sabar.


22 Oct 2011 : hari ni pun masih sama macam semalam. kenapa bukan awak yg azan ?? mana awak..? tiada jawapan yg pasti...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


23 Oct 2011 : saya tinggalkan kampung dengan harapan bila saya balik lagi, saya masih diberi peluang untuk dengar suara awak yg tenang tu. saya dapat panggilan dan saya diberi tahu yg awak dah pindah. menitis airmata saya waktu mendengar berita tu. kenapa ? sebab saya memang tak berpeluang untuk jadi sahabat awak..


memang betul, awak pergi dan akan ada pengganti yg akan gantikan tempat awak. tapi, tetap tak sama kan ? mak saya ada cakap, sebab awak pindah. terharu bila saya dengar, awak nak jaga mak awak. awak tak nak mak awak duduk sorang-sorang. mulia sungguh hati awak.






ya Allah, terima kasih kerana memberi peluang untuk aku mengenali insan ini. walaupun tak lama, ia akan jadi satu tanda ingatan untuk selamanya. semoga diberi kesempatan dan peluang untuk bertemu kembali. insya-Allah..


related entry : warkah dariku


-terima kasih-






No comments:

Post a Comment