CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 22, 2011

kosong











kosong. itu yg aku rasa sekarang ni. hanya sebab perkara kecik, kau tuduh aku macam-macam ! tak sangka sgt mudah kau tamatkan semuanya macam tu je. now, aku betul-betul GIVE UP dengan sikap kau. sampai bila, nak terus macam ni...?


i can accept : nobody perfect in this world. yes, that's true ! tapi, sampai bila alasan tu perlu digunakan untuk menutup setiap kesalahan ?? at least, u can try to be a better person. tapi, kenapa mesti jalan tu yg kau pilih ? is it worth ??


aku terima semua dengan ikhlas. kalau dengan cara macam ni boleh puaskan hati kau, fine ! i'll follow ur rules. aku cuba untuk tak ingat kau, walaupun susah. sebab aku masih harapkan kau. i mean it !


p/s : masalah-hati-yg-sgt-complicated ! sebab tu tak-de-mood nak up entry. payah betul kan ? pening-pening ! =.='


thank you for reading this entry !





No comments:

Post a Comment