CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 17, 2010


love you mom!!!

hallu^^
this weekend,aku blik kmpg.b'jmpe ngn family 'terchenta'..huhu
gile rndu la..my mom ngn my aunt de rncang nk g bercuti.tp,aku xdpt nk join
coz clash ngn schedule aku..(super junior live in KL!!!) ngeee~~~~
so,aku pn redha+pasrah jela.aku nk join..sedih lorr.huhu
u guess what,my mom sggup arrange schedule diorg smpai la aku blh join holiday 2..
terharu+excited+gumbira=hooray!!!! hehe..series,aku memg rndu gile nk hang out with my family...



in this pic : my cousin,yah..my aunt,ibu..little cousin,ieqa
n mylovely mom..^^ having their b.b.q...







'kanak2 riang'..ngee~~~^^
me n my cousin,qila..





ayah & saya...^^









wlaupn just an 'emergency holiday'..tp tetp best!! love my family very much..


:by me:^^


No comments:

Post a Comment